Farvel og tak for alle fiskene

Kære venner

Det skal hermed bekendtgøres, at bloggen med navnet ::: Maltesen ::: lukker.

Som skribent har det været en fornøjelse at læse al den respons, som jeg har fået over årene.

Pas godt på jer selv.

9 responses to “Farvel og tak for alle fiskene

  1. Nå ja, nu er det jo en særlig dato, så man kan jo aldrig vide….derfor vil jeg lige vente lidt med at kommentere yderligere ;o)

  2. Tak Esther – den var jeg lige ved at hoppe i med begge ben.

  3. Ha ha….

  4. Hvem har du fået fisk af?

  5. M-alo: Kan du ikke din Douglas Adams :mrgreen:

  6. Åbenbart ikke…
    (Vi er enige om at det var ham med “A Hitchhikers Guide To The Galaxy”, ikke? – Jeg påbegyndte læsning af den engelsksprogede udgave tibage i 80’erne, men den fangede mig ikke rigtigt! – Måske man skulle prøve igen?)

  7. @M-alo: Nemlig yes – den findes også i en ganske udmærket, dansk udgave.

  8. Det blev så ikke noget billede af et væltet Eiffeltårn i denne omgang. 🙂

Skriv et svar

