Fodspor 2007

Så er dagen opstået, som den første af i alt 4 dage med navnet Fodspor 2007, hvor engelske Nick Pollard, der er evangelist og forfatter og daglig leder af Damaris, taler 4 forskellige steder i Hovedstaden. Personligt tror jeg på, det bliver fedt og der forhåbenligt dukker en masse mennesker op.

Specielt vil jeg fremhæve arrangementerne fredag og lørdag, hvor der også vil blive fyret en masse fed musik af af bla. Vocation og der vil være mulighed for natkirke osv.

5 responses to “Fodspor 2007

  1. Søndag kl. 13.30 er der immervæk koncert med Himmelblå. De fleste af bandets medlemmer er aktive i samme menighed som Ministeren og undertegnede.

    De er simpelthen bare super dygtige!! Anbefaling hermed givet videre.

  2. Skal se om jeg kan nå det efter Gudstjeneste i den hjemmelige kirke 🙂 – skal jeg hilse fra Nedren og Ministeren, hvis jeg møder dem 😉

  3. hehe… jeg tror ikke, at de lige på stående fod ved hvem vi er. Der kommer +600 mennesker i vores kirke hver søndag 😉

  4. Jeg læste engang en bog af Nick Pollard, der hed Knap så svært at vidne til tiden. Ikke særlig imponerende eller relevant så vidt jeg husker, men der var nogle ting, som var skrevet underholdende…

  5. De nu 3 møder har været godt besøgt og personligt synes jeg, at Nick Pollard har sagt nogle gode ting, hvor han har været god til at ramme målgruppen for møderne, da det er et ud afrettet arrangement.

Skriv et svar

