Kære spammer

En eller anden person som har set at jeg har givet nogle af højrefløjsbloggerne på wordpress.com lidt modstand, mener åbenbart at jeg skal spammes med egne kommentarer, fordi jeg har tilladt mig at give modkommentarer til de forskellige indlæg, som er “skrevet” på diverse blogs. Grunden til de to “” er fordi, nogle af bloggerne åbenbart ikke er mere konstruktive, end de kun kan finde ud af, at stjæle hvad medierne har skrevet på nettet og efterfølgende “publicere” det uden respekt for de enkelte mediers rettigheder.

Efterfølgende er både dumt og ikke specielt konstruktivt, når man oven i købet så bruger den nuværende Justitsministers for- og efternavn, når man smider en spamkommentar i det nu forrige indlæg på min blog med stort set alle kommentarer, som jeg er kommet med på det seneste, da jeg er træt over den måde, som især muslimerne bliver behandlet på af disse blogs.

10 responses to “Kære spammer

  1. @ “Lene”: Nu er din kommentar blevet fjernet af Maltesen (hvilket jeg udmærket forstår!), men jeg nåede at læse hvad du havde skrevet (også i det foregående indlæg om camcorderen), og der er da vist lige et par ting du må have fået helt galt i halsen…

    For det første er en kommentar som er skrevet til et indlæg, hvor kommentaren intet har med indlægget at gøre, ubetinget at betragte som spam!

    For det andet har Maltesen, så vidt jeg lige kan se, ikke skrevet noget nogen steder, uden at det har været relevant i forhold til de indlæg han har kommenteret på!

  2. @”Lene Esbersen”: Hvem afgør, hvor jeg har lov til at afgive kommentarer? Jeg går ud fra, der ikke findes noget internetpoliti (smagsdommere) som afgør den slags. Hvis du ikke bryder dig om at få modstand, kan du jo bare svare igen på de relevante poster i stedet for at spamme min blog. Det er sådan demokratiet nu engang fungerer her til lands. Smukt, ikke?

  3. @Feldbech: Kun for høflighedens skyld…

  4. Hold fast, Jørgen, selv om at den slags pattebørnsdemokrati er nok så irriterende.

    /Leif

  5. Tsk tsk, spammere er ynkelige..

  6. Lene Esbersen

    Inden klakørkorpset her kammer helt over kan I vurdere lidt på lødighed, spam eller ikke spam,
    relevant indlæg eller lodret chikane, i hr. Maltesens ”kloge” bemærkning til f.eks. denne postering.

    Uanset hvad I ærede debattører mener, så vil jeg betegne det som groft svineri og bølleopførsel.

    Hadefuldt, dumt og ikke en påstået kristen værdigt?!

    Vurder selv.

    Kommentarer af den type bør returneres til afsenderen – det er det er er sket, intet andet.
    I øvrigt går jeg ud fra, at hr. Maltesen, der trækker store veksler på andres tålmodighed, omgående sletter indlæget.

  7. @”Lene Esbersen”: Hvis du vil debattere, så hold den der, hvor den foregår – de eneste bøller jeg har kendskab til, er dem som dine ligesindede…

  8. Lene Esbersen

    Tja – jeg fik ret. Hr Maltesen går ind og sletter i det jeg skrev, så budskabet mister al mening.

    Det må udlægges på den måde, at hr. Maltesen er flov over at se sine egne udgydelser gengivet på egen blog. Tja – jeg fik ret. hr. Maltesen går ind og sletter i det jeg skrev, så det skrevne mister al mening.

  9. @”Lene Esbersen”: Overhovedet ikke. Det giver bare ikke nogen mening at føre en diskussion som omhandler noget bestemt på en anden blog, her. Derfor slettede jeg linket. Og som jeg skrev før “Lene Esbersen”, så kan du jo bare føre debatten, hvor den er i gang. Slut, over and out.

Skriv et svar

