Hurra, hurra, hurra

dansk_flag.jpg

Bloggens ejer fylder år i dag og præcis på denne dag har han betrådt jorden i 35 år.

Update på forløbelig gavehøst:

Gavekort til TP Musik (konverteret til to albums med dem, som jeg skal til Århus og høre til sommer)

To flasker rødvin

To øl fra Fur Bryghus inkl. glas

En øl fra Westmalle

En grubler (minder om den gamle professerterning)

En camcorder fra Canon

To blomster

13 responses to “Hurra, hurra, hurra

  1. Tillykke med dagen. Håber den bliver god!

  2. @M-alo: Tak, tak. Det gør jeg også🙂 – lige nu er jeg på vej ud af døren for at købe morgenbrød til kollegaerne på arbejdet.

  3. Stort tillykke med fødselsdagen!

    Håber du får en rigtig god dag.

  4. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, Maltesen. Måtte den blive god🙂

  5. Tillykke med det Maltesen!😀
    Håber du går en go dag! Guds fred fremover!

  6. @Anne, Liselotte, Mikael: Tak til jer alle 3🙂

  7. Jamen dog – tillykke med dagen!! Marts er en god måned at fylde år i🙂 Håber du får en fornøjelig dag.

  8. Hej Jørgen,
    tillykke med dagen. Og Guds rige velsignelse over dig og dine kære.

  9. @Schjelde og Brian: Tak til jer begge 2🙂

  10. Tillykke med dagen. Jeg haaber du bliver fejret saa det kan maerkes i morgen!

  11. @Tina: Det kan det, da jeg stadig er mæt oven på alt maden i går😉

  12. Forsinket tillykke – sikke dejlige gaver; pas på de ikke trækker skind🙂

  13. @Conny: Jeg tror kun de kan trække nydelse og ny lærdom med sig (her tænkte jeg kun på videokameraet, som sådan), da jeg ikke har begået mig så meget på det område de sidste 20 års tid.

Skriv et svar

