Opsig venligt mit medlemsskab, tak

dr.JPG

11 responses to “Opsig venligt mit medlemsskab, tak

  1. Hovsa – gad vide hvor jeg har set den før?😉

  2. Jeg sagde jo, at den fint kunne passe på det med medielicensen😉

  3. hæ hæ… som jeg altid har sagt: Blååågfolk og teologer – to grupper, der stjæler med arme og ben😉

  4. Gid det var så let. I torsdags (ja, den dag Ungdomshuset blev ryddet) sad jeg hos en bekendt og så tv. På et tidspunkt sagde Torsten Jansen: “Og nu skal vi tale med Ruth Evensen, der er årsag til urolighederne”. Trods flere opringninger blev fejlen ikke rettet😦

  5. Ah ja, den stribe har jeg haft hængende på mit køleskab i mange år nu efterhånden… I min version er det bare Skattevæsenet der står for skud i stedet for DR, men meningen går jo fint igennem uanset…

  6. Hehe.. Rent nostalgi det der🙂 Og ganske passende.. Husker sjovt nok også striben som omhandlende skattevæsnet, men kan være den er blevet opdateret siden mine unge dage.

  7. @ Johan: Jeg tror nu det er Maltesen som har været kreativ, og selv har “opdateret” striben… Efterfølgende fandt jeg jo ud af at originalen kan ses ovre hos Brian.

  8. He, he. Det er mig, som har opdateret striben🙂 – den gamle version kører stadig med “Told & Skat” på trods af navneændring…

  9. Min internetforbindelse er “heldigvis” ikke hurtig nok til at jeg skal betale medielicens, men jeg synes stadig idéen er fjollet. Jeg tænkte at denne side måske var relevant: http://www.stopcomputerlicens.dk

  10. @Kevin Henriksen: Nemlig. De kunne de bare lave pay-by-view på deres TV på nettet. Ellers har jeg skrevet under for længe siden🙂

  11. Pingback: Hvad med lige at tage et ansvar? « ::: Maltesen :::

Skriv et svar

