Bedre sent end aldrig

I dag var det muligt at mødes med andre danske bloggere, som bruger en eller anden wordpress platform hos jubii ude på Holmen fra klokken 11 og fremefter. Desværre for mig, var der lige en arbejdsdag, der lige skulle overståes før, jeg kunne bevæge mig gemmen det nu tidligere hærgere område på Christianshavn og ned til jubii-bygningen, som er næsten nabo til Operaen.

Jeg skal indrømme, at jeg havde frygtet at de andre bloggere var gået hjem, da jeg langt om længe kom der til. Men, heldigvis kunne jeg bl. a. møde en tidligere nabo og flere andre, som stadig hang ud inde i bygningen.

Selvom jeg ikke bruger wordpress på eget domæne, er jeg sikker på, at man sagtens kan få en masse fiduser og indtryk, når man wordpress.com.

One response to “Bedre sent end aldrig

  1. Pingback: Tak til dem, der mødte op at WordPress DK

Skriv et svar

