Let there be rock

For første gang i mit snart 35 årige liv skal jeg til koncert i Århus og så lige med Metallica, som spiller ude på Vestereng, hvilket nok skal blive helt stort. Jeg ved ikke, hvordan det har været de gange, hvor deres billetter har været solgt over Billetlugen, men der var ingen problemer med at få købt nogen på trods af, at jeg først fik købt den efter arbejde på posthusetKøbenhavns Hovedbanegård.

Tilgengæld har jeg en klar forventning om masser af spade og trommer d. 13. juli 2007 i Århus for mine 640 kr.

For dem, der endnu ikke har købt billet, er her lidt opvarmning:

Skriv et svar

