Ost og whisky

Der er åbenbat gået mode i, at enkeltprodukter, som kan købes i butikkerne, har deres egen hjemmeside. Først var der historien om cheddarosten fra West Country Farmhouse Cheesemakers som man kan se modne online.

For lidt siden fortalte en af mine venner mig, at skotterne tilsydenladende også er gået skridtet videre til deres whisky, og har kreeret et site om singlemalt whisky. Selvom jeg under normale omstændigheder ikke er den store fan af lige netop whisky fra Skoland, ville jeg ikke lade changen gå mig forbi, hvis jeg kunne få lov til at se en whisky lagre på fad eller flaske.

Stor blev skuffelsen, da jeg så kom ind på siden og opdagede, at skotterne ikke har sat noget webcam op inde ved whiskyen, men bruger siden til at fortælle alt om singlemalt whisky. Æv.

4 responses to “Ost og whisky

  1. Ja hvad de dog ikke finder på. Dog ville en “live lagring” nok blive triviel i længden hvis man f.eks satte et webcam på en whisky der skal lagre i 15 år !!!! Men lad os nu se………..

  2. Eller webmasteren drak indholdet😉

  3. Hej Maltesen.

    – Et off topic spørgsmål, håber det er ok?
    Du har før hjulpet mig, måske kan du igen.

    Jeg har tilmeldt min wordpress blog til Blogbot, men under indstillinger står der, at den ikke er pinget.
    Der er en vejledning til, hvordan jeg får den til at pinge, men kan ikke rigtigt genkende det de beskriver i administrationssystemet.

    Hvordan får du din blog til at pinge blogbot?

    Den har vist et af mine indlæg, men et andet kom ikke på blogbot.

    Er der en eller anden form for kode, jeg skal sætte ind et eller andet sted?

    På forhånd tak for hjælpen
    Signe

  4. Hej Signe

    Svaret er skrevet på din blog🙂

    /Maltesen

Skriv et svar

