En eftermiddagdag i sneen

Når man som jeg har en uges ferie, er det en super nydelse med sneen på trods af visse personers kommentarer på bloggen tidligere. Så i dag var jeg forbi en af mine venner, som bor lige i nærheden sammen med hans kone og tre børn. De bor ikke så langt fra Amager Strand, så det var nærliggende at kigge forbi en kælkebakke ikke langt fra stranden og tonse gemmen store snedriver ved selve stranden.

Efterfølgende stod den på varm kakao, småkager og senere aftensmad inden jeg tog hjem efter en hyggelig eftermiddag i sneen.

dsc00104.JPG

Der er flere snebilleder på mit fotoalbum.

3 responses to “En eftermiddagdag i sneen

  1. “visse personer” – er det os, der ønsker noget mere global opvarmning, så vi bliver fri for sneen?😉

  2. @Brian: Er der nogen, som føler sig ramt😉

  3. nooooo…..🙂

Skriv et svar

