Nyt design

Som Torben bemærkede i en kommentar i forrige indlæg, er der kommet et nyt design. Ikke for at abe efter Mikael, men fordi der har været nogen kritik løbende af det gamle design. Og så var jeg selv blevet noget træt af det gamle, som efter min egen personlige mening, var ganske farveløs.

Nu mangler jeg bare at høre jer derude i blogland…

10 responses to “Nyt design

  1. Flot, men ikke helt så overskueligt (det samme gælder Mikaels blog).

  2. @Feldbech: Man skal bare lige vende sig til det🙂

  3. Jeg har sagt det tidligere, men nu siger jeg det søreme lige igen. Jeg kan godt lide dit nye design. Det sætter ligesom lidt mere kulør på det hele🙂

  4. Hu hej hvor det går – der er jo gået mode i “jeg-skifter-template-ting”😉

    Malte, jeg syntes faktisk, det er er meget cool!

  5. Flot, dog ville jeg have valgt en anden baggrundsfarve🙂

  6. @Krebesinde: Takker🙂 – desværre kan jeg ikke ændre baggrundsfarven, da det er fyrene ovre hos wordpress.com, som står for den slags. Men jeg skal det skal sige det videre til dem😉

  7. Anede ikke at man ikke selv måtte ændre på farvene:-/

  8. Jeg er ikke så vild med dette design. Men jeg må sige at kommentarerne præsenterer sig klart bedre end de gjorde på det tidligere design.

  9. @Krebseinde: Det kan man ikke, da det er et fastlåst design, når man bruger wordpress.com – i så fald skal jeg købe eget domæne, hvor jeg kan blive hostet.

    @M-alo: Det er først og fremmest derfor, jeg har gjort det🙂

  10. Det bedste fra det gamle design har du dog bevaret: Det ualmindeligt smukke øjenparti øverst på siden🙂

Skriv et svar

