En snestorm i et glas vand?

Godt nok blæser det temmeligt meget derude, men er der nogen der har set den meget annoncerede sne?

31 responses to “En snestorm i et glas vand?

  1. Nope. Jeg har heller ikke set noget til sneen. Det er helt grønt derude. Æv æv

  2. Siden jeg skrev indlægget, er sneen dog kommet, men i moderate mængder ind til videre i København…

  3. Hvor er du heldig. Man skulle altså bo i København🙂

  4. Den er i ok mængder her i Husum nu.. så Amager skal nok få sin del også..🙂

  5. @Torben: Hvor i alverden bor du da henne?

    @Mikael: Amager får skam sin andel lige nu:mrgreen:

  6. Haha jeg har heller ikke noget sne, og jeg håber heller ikke at få noget.

  7. @Krebseinde: Det er nu ellers så hyggeligt, når man som jeg har ferie…

  8. Jeg bor i Hedensted ovre i det mørke jylland. Men desværre ligger vi lige syd for den linie som giver sne😦

  9. Jeg bryder mig ikke om at få sne, når vi er så langt henne i vinteren, som vi er nu. Jeg vil have forår og godt vejr!

  10. Tja, jeg er ikke begejstret – over der kun ligger 1-1½ cm udenfor.

    Jeg vil gerne have mindst 10 cm NU!🙂

  11. @Krebseinde: Jeg kan huske at vi har haft sne og temmelig meget kulde et stykke ind i april måned, for teknisk set har vi jo stadig vinter🙂

    @Esther: Enig🙂

  12. 10 cm har vi da i Århus – vil jeg tro!

  13. @Torben: Lige på den forkerte side af den linie, som deler landet i to i dag🙂

    @Brian: Så er det godt, at skraldemændene strejker, så affaldsbjergene kan bruges til kælkebakker😉

  14. Nemlig – og måske kan sneen holde rotterne væk fra skraldebunkerne!😦

  15. Ja, desværre. Æv Æv. Men lige nu sneer det en lille smule. Det er blot tøsne😦

  16. @Brian: Tilgengæld slipper I for lugten af rådenskab, da det er vinter😉

    @Torben: Surt… – vi kører stadig på milimeterne😦

  17. Er der ikke pludselig sket noget på din blog? Jeg syntes slet ikke jeg kan kende den igen. Dit nye design er virkelig lækkert. Jeg vil give dit nye design et STORT 5-tal, som Etta plejer at sige🙂

  18. Her på Frederiksberg skal der i hvert fald mindst 24 cm til for at opfylde løfterne.

  19. Og her har man fundet skiene frem fordi nogle meteorologer lovede sne …

  20. @Torben: Takker🙂 – men kan du sige det på samme måde som Etha Cammaron?

    @Feldbech: 24 cm er desværre ikke nok til at omdanne Domus Vista til den perfekte skibakke, så du må nok hellere pakke skiene væk igen😉

  21. Der fik du mig, Maltesen. Jeg må med skam erkende at det kan jeg bare ikke. Etta er simpelthen unik og lige meget hvor tosset jeg så øver mig, så tror jeg ikke det vil lykkedes🙂

  22. Her i Aalborg ligger der cirka 20 cm og det vælter stadig ned… Trafikken er vanvittig og det er vist bedst at holde sig indendøre…

    DMI varsler at der kan komme op til 40 cm i dette døgn – altså kan vi risikere kun at være halvvejs… FEDT!😀

    En snerapport fra det kolde nord

  23. @Torben: Hæs, amerikansk stemme som lyder glad – det må være lidt af vejen😉

    @Hermann: Kan du ikke få blæst noget af det her til Amager? – Jeg har ferie i denne uge og kunne da godt brug lidt mere af det hvide uden for🙂

  24. I skrivende stund er såvel Husum som Frederiksberg omdannet til et veritabelt snelandskab. Det var bare lidt tålmodighed der skulle til!🙂

  25. @Nikolaj: Det fandt jeg ud af🙂 – det var måske bare skuffelsen over, at der ikke var noget sne, da jeg stod op i morges. Tilgengæld har jeg en forventning om, at det ligger der i morgen tidlig, så jeg kan komme ud og tage en masse snebilleder derude…

  26. Maltesen: Er du glad nu så?

    Sne, sne og masser af mere sne, som får den offentlige transbort til at bryde grædende sammen og fremmede mennesker til at tale til hverandre på gaden eller ved stoppestedet for den bus, som kommer slingrende halvanden time forsinket, hvis den da overhovedet kommer. Hvad kan det ikke ende med?

    Global opvarmning – NU!

  27. @Schjelde: Jeg er en glad mand:mrgreen: – men selvfølgelig har jeg lidt ondt af dem, som er ramt af aflysninger på tog, bus og metro og inden for flytraffiken. Det er tilgengæld er det godt, at mennesker der står i samme situation kan snakke sammen

  28. Tilslutter mig Schjelde: Det kan kun gå for langsomt med det der global opvarmning!

    *tøffer lige ud og tømmer en deo ud på altanen*🙂

  29. @Brian+Schjelde: Det kan sagtens være snevejr selvom vi har global opvarmning…

  30. @Malte: Det er vel et spørgsmål om hvor meget vi får temperaturen til at stige? hehe…

  31. @Brian: Måske skulle du se Al Gores film “En Ubekvemt Sandhed”😉

Skriv et svar

