Og bøger kom der…

Som jeg nævnte i diskutionen i et forrige indlæg, ville jeg få nogle bøger af forældrene i dag, som betyder endnu flere hyldemeter på matriklen, hvilket er godt for en bognørd som mig. Nogle forfattere er gamle kendinge af hvem, jeg har bøger af i forvejen, men ikke nødvendigvis de bøger, som er kommet i mit ejerskab i dag og så lige en enkelt bog, som jeg vil kalde, he, he, smuslitteratur, hvilket jeg skal vende tilbage til senere. Listen over forfatterne, som jeg har fået, ser således ud:

  • Canning, Victor: Den Enes Død…
  • Canning, Victor: Den Sorte Katafalk
  • Canning, Victor: Frygtens Grænser
  • Canning, Victor: Huset Med De Syv Fluer
  • Canning, Victor: Skorpionens Breve
  • Canning, Victor: The Whip Hand
  • Christoffersen, Henning: En Udfordring For De Liberale
  • Forsyth, Frederick: Færdig Arbejde
  • Francis, Dick: Dømt På Forhånd
  • Francis, Dick: Morderjagt
  • Shute, Nevil: Arven
  • Shute, Nevil: Formynderen
  • Shute, Nevil: Manden Med Pilefløjterne

Oven i den sending bøger, fik jeg også forrige års meget omtalte bog med posten i dag. Alt i alt betyder det nok også, at jeg skal se TV i aften omkring bøgernes forunderlige verden.

Åh, jo. Var der forresten nogen, der fandt noget smudslitteratur i boglisten?

9 responses to “Og bøger kom der…

  1. Hmm…Smudslitteratur. Jeg må med skam i stemmen erkende at jeg ikke rigtig har læst nogle af de bøger du nævner på listen. Derfor er det svært for mig at bedømme hvorvidt der er tale om smuds eller ej. Men ud fra hvad jeg har hørt i medierne, så er Jørgen Leths bog fra sidste år ikke helt stueren. Kunne det være den?

  2. @Torben Schmidt: Det er nu ikke helt den jeg har i tankerne, da den ikke står i den liste, som jeg nævner i posten😉

  3. Hvis ikke det er Jørgen Leths bog du snakker om, så er det måske Henning Christoffersens bog “En udfordring for de liberale”. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige netop nævner den. Men som Kristendemokrat er det måske ikke lige de liberale man har den største sympati for. Jeg har i hvertfald ikke og jeg er også medlem af KD🙂

  4. @Torben: Bingo🙂 – jeg er dog tidligere medlem af KD…

  5. Jubii. Hvad har jeg vundet? Er du forresten ikke medlem af KD længere? Jeg har vist sovet i timen😉

  6. @Torben: Æren af at komme på min blogroll ovre til højre. Jeg har meldt ud for et stykke tid siden, men har bare ikke fået taget mig sammen til at fjerne linket politik øverst oppe…

  7. Tusinde tak, Maltesen. Det er jeg faktisk meget glad for. Det giver jo også lidt reklame for min ydmyge blog😉 Har du så meldt dig ind i et andet parti eller er du blevet løsgænger?

  8. Jeg går løs omkring😉

  9. Hehe. Det er sikkert også meget godt lige at tage en pause en gang imellem🙂

Skriv et svar

