Konkurrence IV

Om hvilken film kan følgende citat bruges:

“Alle personer med gule badebånd skal op nu”?

Vand har en stor andel i filmen, som konkurrencen omhandler.

12 responses to “Konkurrence IV

  1. Det lyder som noget Hal-Finn, kunne have sagt i “Italiensk for begyndere”…

  2. @M-alo: Nope. Finten er, at det netop ikke er sagt i nogen film, men kan relatere sig til en bestemt film. Jeg må vist hellere sætte et hent mere på…

  3. Tja, jeg bliver bare mindet om en Codan-reklame med Paprika Steen. Jeg ser nok for få film…

  4. @Nikolaj: Det har intet med Paprika Steen at gøre, da det drejer sig om en udenlandsk film…

  5. Jeg tror jeg kan konstatere at jeg ser for få film…
    De eneste film jeg lige kan komme på hvor vand har en stor andel er “waterworld” (som jeg ikke har set!) og så “Hard Rain”. Så jeg gætter på den sidste…🙂

  6. @M-alo: Hverken eller. Det er en film, som de fleste mænd har svært ved at tage seriøst mest af alt på grund af den flødebollede, som har den mandlige hovedrolle. Dog kan han ikke længere betragtes som en flødebolle, da han har oppet sig godt på det seneste…

  7. Jeg er helt blank!
    Er der slet ikke andre der har nogen gode bud?

  8. @M-alo: Åbenbart ikke😦 – men så må jeg afsløre, at det var Titanic, som var filmen der var tænkt på…

  9. Hmm lidt sent på den, men jeg kom til at tænke på en bestemt sketch som Anden har lavet på Hvad snakker du om? Noget med Spørg Olivia og en practical joke i Frederiksberg Svømmehal. Men det er selvfølgelig ikke en film…

  10. @Kevin: Jeg kan udemærket godt huske den pågældende CD, som blev lavet oven på radioprogrammet på P3 i sin tid i 1999. Det var stort og ganske morsomt🙂

  11. Nåh ja! – Titanic! Den næstmest langtrukne film jeg nogensinde har set!

  12. Og derfor blev kommentaren sagt i Albertslund Bio en aften i 1997. Det er forresten en på min blogroll, der har sagt det🙂

Skriv et svar

