Maltesen springer ud som Homer Simpson

På min nye mobiltelefon er der en række funktioner, som kan bruges til lidt af hvert – og nogle bare for sjovt. Her er et, hvor man kan tage et billede og efterfølgende lave om på ansigtsformen og få det til at ligne lidt af hvert. Dette billede ligner mest af alt Homer Simpson fra The Simpsons:

warp3.jpg

8 responses to “Maltesen springer ud som Homer Simpson

  1. det klær´dig ikke!!!

  2. Smukt, Malte. Smukt!🙂

  3. En herlig telefon du endelig har fået valgt dig! Den er jo næsten magen til min (min har også 3G, ellers er de helt ens!) Denne kommentar er faktisk skrevet på min mobiltelefon i en af mine pauser på arbejdet. Jeg vil i øvrigt give Szabo ret: det klæder dig ikke!

  4. @Szabo: Derfor er jeg glad for, at min normale ansigtsform ikke ser sådan ud normalt😉

    @Brian: Tak, tak😉

    @M-alo: Jeg havde ellers overvejet en 3G telefon, da jeg skulle have en ny og havde kig på Nokia’s N73. Problmet er, at den kunne jeg ikke få gennem Telia Trumf, som er en service for Telias kunder, hvor de bl.a. kan købe telefonerne billigere end normalt. Det sker kun via nettet. Heldigvis er jeg glad for min normale ansigtsform. Programmet hedder forresten Face Wrap…

  5. Tæt på, men det hedder nu Face Warp…

  6. Nå ja, man skal jo ikke hænge sig i detalger – folk staver så elendigt i vore dage, så ingen ligger mærke til, at der er byttet om på bogstaverne😉

  7. Man burde nok have originalen at sammenligne med.

  8. @Lars: Homer Simpson eller mig selv?

Skriv et svar

