Koncerter

Et nyt år er jo igang og det betyder også koncerter. Lige nu står den på koncert med The Sandmen i Amager Bio d. 23. marts sammen med en af mine kollegaer og dagen efter på koncert med RebekkamariaRust.

8 responses to “Koncerter

  1. Cool nok. Personligt glæder jeg mig til Casting Crowns i Musikhuset, Århus – d. 12/6
    🙂

  2. Overvejer stadig Sandmen koncerten…
    Prøver ihærdigt at lokke min lillebror med, men indtil videre uden held.
    Måske ses vi?

  3. @Brian: Så lige midt i min sommerferie. Shame on😦

    @M-alo: Det gør vi, hvis du køber billet🙂 – min hænger på opslagstavlen…

  4. Jeg glæder mig rigtig meget til Bob Dylan den 2/5.. UHM!
    CC i Århus skal nok også blive fedt.🙂

  5. Bob Dylan er stadig under overvejelse – har stadig ikke hørt det nye album endnu…

  6. Kom lige til at se på min billet.. det er den 2 april i stedet. Ikke at det gør nogen stor forskel.🙂
    Den er ret fed.. det bedste han har lavet i mange år, synes jeg.

  7. Så har jeg fået købt billet til Sandmen-koncerten!

  8. @M-alo: Sådan🙂

Skriv et svar

