Telefon nu med opgradering

Mobiltelefonen, som jeg købte for at par uger siden, har gemmengået en mindre opgradering i form af en hukommelsesudvigelse. Fra de 64 interne MB, har telefonen fået indsat et memorycard version M2 fra SanDisk på 1GB, hvilket gør det meget sjovere at have den med på togrejser osv, da der pludselig er masser af plads til en masse god og forskelligt musik på flashkortet, som er mindre end min lillefinger.

Den slags gør det sjovt at blive en smule nørdet en gang i mellem…

6 responses to “Telefon nu med opgradering

  1. Det er jo noget af det fede ved en mobiltelefon… at den også kan alt muligt andet. Specielt SE’s telefoner med mp3-afspiller er skægge.

    Man skal jo være lidt nørdet når det kommer til mobiltelefonen! 😀

  2. @Herman: Jeg nu faktisk bevist uden om Sony Ericsson’s mp3 telefoner, da jeg før har haft en sådan. Den gik hurtigt i stykker…

  3. Jeg er nu rigtig glad for min SE W800i. Den er faktisk intet mindre end genial! Det mikroskopiske memorykort er simpelthen fantastisk!

  4. @Tina: Det er lige før man skal lede efter det med et mikroskop, hvis det bliver væk 😉

  5. Ja, den er kedelig at tabe! Forresten: CORRECTION – den hedder altsaa en K800i, den W800i jeg har! :o)

  6. @Tina: Jeg aner faktisk ikke hvordan den konkret gik i stykker. Det opdagede jeg, da jeg stod på Peter Bangsvej Station og skulle have S-toget for at komme hjem. Ellers er der ingen større forskel på K800i og K790i ud over at den først nævnte er en 3G telefon.

Skriv et svar

