Undskyld, undskuld, undskyld

Jeg er på egne vejne nødt til at undskylde én bestemt begivenhed, som fandt sted igår. Her kan jeg så offentliggøre, at det er min helt egen fejl, at Danmark tabte kampen mod Polen ved Håndbold VM. Og du vil sikkert gerne vide, hvordan jeg kunne have haft nogen som helst indflydelse på det samlede resultat. Jo, det kan jeg godt fortælle dig: Jeg havde indgået et vædemål i går om resultatet. Og hende som jeg havde væddet med, holdt på at Danmark vandt. Dermed var jeg tvunget til at holde på taberrollen til Wilbeks udvalgte nede i Hamborg.

Resultatet kender vi alle sammen. Men, der er ingen grund til at gå efter holdet eller trænerstaben for at få en undskyldning for det manglende resultat. Det kan du få her.

For dem, der gerne vil kende til væddemålets gave, kan jeg afsløre det er en flaske Haut-Medoc fra Château Trois-Moulins årgang 1999.

4 responses to “Undskyld, undskuld, undskyld

  1. Du er tilgivet. Liver er alligevel for kort til håndbold!😉

  2. Hvis bare vinen er god, så går det nok alligevel😉

  3. @Mikael: Den holdning havde jeg til herrehåndbol – førhen. Men, ikke mere…

    @Brian: Der er ikke smagt på den endnu, da weekenden byder på arbejde – og så en smule fodbold…

  4. Så spændende er håndbold heller ikke.. Tillykke med vinen😉

Skriv et svar

