Opvarming til Super Bowl

Selvom der er nogle dage endnu til Super Søndag, kan man jo godt tage fat på den lettere opvarmning. Det har jeg selv gjort ved at invistere i filmen der om nogen går bag måden forretningen bliver drevet på et NFL hold.

Den skal ses i morgen aften, når der alligevel ikke er håndbold på programmet…

2 responses to “Opvarming til Super Bowl

  1. Det bliver altså for hyggeligt, at du kigger et smut til Århus! Jeg glæder mig…

  2. I lige måde 🙂 – lige nu opdager jeg, at jeg sidder og hepper på franskmændne i håndbold 😉

Skriv et svar

