Sport og en pose nødder

Der er før sagt, at en flok spillere spillede som en pose nødder på banen. Men, kan en pose nødder spille som en flok spillere?

Posten har intet med aftenens VM-kamp mod Island at gøre. Ud over man kan håbe på, at ismændene fra det høje nord spiller som en pose af nødder…

9 responses to “Sport og en pose nødder

  1. Nissen forudsiger resultatet til 31-30 til Danmark!

  2. @Brian: Top. Jeg holder på 32-30 til Boldsen og Co. Taberen giver omgang på søndag…

  3. @Maltesen: Oki – vi tabte begge. Ergo: To omgange på søndag…😉

    Foretrækker du en øl eller et godt glas rødvin?

  4. @Brian: Jeg drikker begge dele. Jeg genimpoterer noget øl fra Holstebro med til Århus på søndag…

  5. @Malte: Lyder godt nok lækkert. Så vil jeg fremtrylle en god flaske af de røde dråber fra gemmerne…

    Husk lige at have visum i orden, når du forlader øen😉

  6. Det ser ud til, I drenge kunne lære noget af Flemmings visdomsord.😉

  7. Sikke en kamp. Anders Øschler og Møller Madsen bombede igennem.

  8. @Dorland: Jeg er dybest set ikke uenig med Flemming – men jeg har bare lige lyst til at understrege den knivsparke forskel på brug og misbrug :

    -)

  9. @Brian: Jeg er sikker på, at jeg som1/16 jyde sikkert godt kan komme ind i Jylland😉

    @Lars: Selvom jeg ikke er opvokset i et kristent hjem, men først er blevet kristen senere hen, er jeg opdraget til at have et fornuftigt forhold til alkohol uden man nødvendigvis skal begive sig over Blå Kors og den slags. Personligt har jeg aldrig brudt mig om at drikke mig fra sans
    og samling. Og kan heller ikke forstå, hvorfor man skal være piv stiv for at have det det morsomt.
    Samtidig vil jeg gøre opmærksom på, at jeg qua mit arbejde, møder en del alkoholikre og har selv haft en farfar med de samme tendenser, hvor min egen far stort set ikke drikker.

    @Mojo: Nemlig!! Så må vi bare håbe på, at danskerne også kan bombe Polen hjem🙂

Skriv et svar

