Mod smilets by det går

For første gang i lang tid skal jeg til smilets by, Århus. Det er efterhånden nogle år siden, jeg sidst har sat mine føder på størrelse 46 i den østjyske muld. Grunden til, at jeg nu langt om længde kommer på de bredegrader, har til dels med Super Bowl at gøre og til dels de venner, som man kan finde ved at blogge.

I min omgangskreds på Amager, er jeg åbenbart den eneste, som er vild med verdens største enkeltsportsbegivenhed. Og det er lidt trivielt at se den slags alene. Derfor fik jeg en indbydelse til at joine Brian og hans kone i Århus, da Brian også er vild med den samme sportsgren. Endnupluds er, at han også er vild med Drengene fra Vestegnen

Så, efter arbejde på søndag, skal jeg lige hjem og vende, fodre rovdyret og så går den mod Århus. Eneste minus i regnskabet er, at ynglingsholdet i NFL ikke klarede at komme i Super Bowl. Æv.

4 responses to “Mod smilets by det går

  1. Nissen og ministeren glæder sig – også selvom ministeren ikke er særlig vild med NFL. Nissen gør sig ingen forhåbninger om at kunne overtale hende til at se spillet med den ovale bold – men så kan hun jo lave kaffe og servere diverse guf for drengene.

    Malte, det bliver hyggeligt på søndag!

  2. @Brian: Jeg glæder mig til at komme over og hilse på jer. Og selvfølgelig se noget bold🙂

  3. Jeg fik også en SuperBowl i julegave – to stk. med låg. Og amerikansk fodbold har fået sin chance. Det var altid hyggeligt at være til det lokale high school opgør og en gang imellem kunne man da også snige sig til at betragte, hvad der egentlig foregik på banen.

  4. @Feldbech: Ellers kan denne film anbefales for enhver NFL-fan

Skriv et svar

