Fri

Det er mandag morgen og jeg har fri i dag.

Eneste minus er, at en lufthammer kører på fulde drøn nede i gården. Men, sådan er det bare, når gården skal lægges sammen med de to nabogårde…

dsc00022.JPG

4 responses to “Fri

  1. Godt det ikke er mig, jeg ville blive drevet til vanvid, hvis jeg skulle høre på det.

  2. Der ikke noget andet at gøre endd at tage det som det kommer eller tage en tur på biblioteket lige i nærheden.

  3. Årh.. hvor jeg da hader sådan noget larm. Og så da især, når man har fri.

    Trist trist… Jeg føler med dig Malte. God fridag, trods alt.

  4. @Brian: Takker – tilgengæld har jeg lige opdaget til min gru, at man nu overhovedet ikke kan komme op af kældertrappen og op i gården, fordi man har været så genigal at grave to ved siden af hinanden placerede huller helt hen trappen. Det betyder så, at der mod vi er blevet lovet, ikke bliver mulighed for at dække hullerne til med et brædt, fordi jorden er for blød.
    Æv.
    Tilgengæld brugte de kun et par timer med luftboret…

Skriv et svar

