Der mangler vist noget

Normalt har jeg kæmpe respekt for mange af de sjove gadgets som findes på internettet og som dermed kan bruges på computeren derhjemme. En af de helt store ting, er Google Earth, hvor jeg kan sætte pinde ind, hvor mine venner og familie bor, hvor jeg har være på ferie eller rejst forbi osv. Problemet er bare, at opdateringen af satelitbillederne, specielt i vores del af verden, lader til at være noget bagud.

Dem, der kender Amager, kan jo prøve at gætte, hvad der mangler på dette billede:

der-mangler-noget.JPG

6 responses to “Der mangler vist noget

  1. Jeg kender vist desværre ikke Amager godt nok til at kunne sige at der mangler noget…

  2. Et hint: Det skulle gerne ligge der, hvor der er en svag entydning af vand…

  3. Amager Strandpark?
    Øresundsbroen?

  4. Først nævnte😉

    Øresundsbroen ligger uden for billedet ude ved lufthavnen…

  5. Der kan man se hvor stedkendt jeg er… Jeg har også mere end en gang fået at vide at jeg kunne fare vild i en telefonboks!

  6. Så er det godt, at der ikke er så mange telefonbokse tilbage😉

Skriv et svar

