Det med ord

Selvom jeg primært bruger bloggen til at publicere noget med ord, har jeg også en anden lille hobby, som desværre har ligget brak i mere end et år. Det drejer sig om digte, som jeg førhen har skrevet, lagt i skuffen og siden hen publiceret på digte.dk og sidenhen glemme alt om dem.

Da jeg ved et tilfælde kom forbi siden, kunne jeg ikke dy mig for at aktivere min profil igen og kigge på mine digte, som skulle være mulige at finde der.

Måske var det også på tide at skrive nogle helt nye digte og se, hvad det kan bringe med sig…

2 responses to “Det med ord

  1. Pingback: M-ALO's Monologer

  2. @M-alo: Forhåbenligt har jeg ikke kun en fortid som digte, men også en fremtid 😉

Skriv et svar

