Søg og du skal finde

Inspirationen er hentet fra Lars Dorland, som også har lavet lidt statestik over hvad folk ude på internettet søger på og dermed kigger forbi min blog. Nogle søgeord er mere underlige end andre. Hvis jeg udelukkende tager de to sidste dag, ser listen sådan ud:

Kanon

Spørgsmålet kunne være, om det drejer sig om sådan en mand skyder andre mennesker med om det drejer sig om kultur Brians underfundige kanon eller min egen hade-ords kanon fra ikke så lang tid siden…

Hvad er Defending Denmark

Den meget omtalte kunster gruppe kan ses her på egen hjemmeside. Og så var de vist omtalt i forbindelse med nogle knap seriøse tegninger af en vis profest ovre hos DFU.

Barske børnerim for

Her kan jeg selv være med

L Home 32320

Godt spørgsmål, aner ikke hvad det er…

Saddam Hussein

Kan alle sige nu afdød eksdiktator?

Evangalist

Det overlader jeg til nogen, som har forstand på det emne. Drejer det sig om Biblens evangalister, kan det tilrådes at slå op i Bibelen…

NFL Logo

Giver det næsten ikke sig selv?

DFU Muhammedtegninger

Se evt. Hvad er Defending Denmark længere oppe i denne post. Til DFU er der kun at sige én ting: Skam jer, I uvordne unger…

Urban hvilken politik

Godt spørgsmål? Har Urban en politik?

Lotto Winners 2005 april Canada

Hmm, hvorr i alverden skulle jeg vide noget om lotto vindere i netop Canada i det år og i den måned, med mindre det omhandler en vis spam mail for et par år siden.

Om Paulus

Her kan jeg være behjælpelig

a-mennesker

Det er ikke mig, men jeg vil da gerne anbefale foreningen for B-mennesker

Michael Moore + the big one

Personen, som Buch Jr. ovre i USA elsker at hade. Især for hans film Feinheit 9/11. The Big One omhandler en bogtur med Michael Moore.

nfl logo

Se den forrige i dette indlæg…

Struer

By i Jylland og hjemby for en enkelt kendt virksomhed…

Hvor bor Mads Mikkelsen

Godt spørgsmål. Har aldrig mødt manden personligt. Tilgengæld har jeg en enkelt film med ham på DVD kaldet De Grønne Slagstere. Morsom film…

3 responses to “Søg og du skal finde

  1. Wauw.. det tør siges.

    Jeg er netdoktor med meget viden indenfor fibersprængninger, ribben og tænder.

    Desuden er der mange der spørger hvor Zebra’en bor🙂 – det er sådan en opgave jeg ALDRIG kom igennem og som jeg åbenbart ikke var den eneste der har bøvl med.

    Sushi er også et godt søgeord.

    Og “Hvordan er det at være kriminel i danmark?” hvilket jeg desværre heller ikke kan hjælpe med🙂

  2. Jeg fik et hit på googlesøgningen: “Hvor bor Laura Christensen?”

    – det ved jeg desværre ikke, gid jeg gjorde!

  3. @Alice M: Måske en overvejelse værd, om du ikke skulle skifte stufieretning😉

    @Preben: Hvem er hun??

Skriv et svar

