Lær mig HTMl

Indrømmet, jeg er og bliver elendig til programmering også når det simpel HTML. Efter at have fået mig en myspace side, har jeg sat mig for at lære noget HTML, så jeg bl.a. kan ligge billeder ind på andres myspace sider, hvis der skulle blive brug for det.

Spørgsmålet er bare, hvordan man bruger HTML til det?

7 responses to “Lær mig HTMl

  1. http://www.html.dk
    Denne side har seriøst lært mig alt hvad jeg ved.

    Hop evt over de første sider hvis du ikke er helt grøn 🙂

  2. Takker – fandt lige det stykke HMTL jeg skulle bruge 🙂

  3. Nope – du fik faktisk henvist mig til det helt rigtige sted, hvor jeg fandt lige præcis det lille stykke HML, som jeg skulle bruge

  4. alle tiders. Som sagt, den tutorial har lært mig det jeg ved. Ikke at det er nok, men langt hen ad vejen er det i hvert fald gavnligt.

  5. Well, du behøver ikke kunne programmere for at skrive HTML – HTML er nemlig ikke programmering, det er markup 😉

  6. @Henrik: Det fandt jeg ud af…

Skriv et svar

