Så kom den

Mobiltelefonen, som jeg bestilte i søndags, dukke op i dag pr. post. En stor tak til Telia for hurtig ekspition på trods af, at der i følge deres hjemmeside kan gå op til 10 dage, før den bliver sendt afsted. Det eneste som undrer mig er, hvorfor der ikke følger hukommelseskort med til telefonerne længere?

pakke.JPG

5 responses to “Så kom den

  1. Hej Maltesen,
    er det min computer – eller ser din side bare helt forkert ud? Det ser lidt mystisk ud – og det er kun på din side, at det ser sådan ud.

    Hvad sker der?

    Tillykke med telefonen i øvrigt!

  2. @Brian: He, he. Jeg har været inde og ændre til et nyt tema, som kan ses på min side. Det er helt med vilje – jeg vil lige høre folkets mening, før jeg beslutter mig for det.

    Men, ellers tak, tak🙂

  3. Ja, det det jo er det samme tema som jeg selv bruger (mit er dog kraftigt modificeret!), så kan jeg jo kun sige at jeg synes det ser godt ud!

  4. Peter Andreas

    Er lidt nysgerrig: Hvordan er det at slæbe rundt på en telefon på 0,72 kilo?

    P.

  5. @M-alo og det samme, som jeg bruger på min kommende ferieblog, når jeg drøner afsted til Norge om nogle måneder.

    @Peter Andreas: Jeg må skuffe dig, men de fleste af de 0.72 kg er vist det rene luft😉

Skriv et svar

