Den skingre tone og en heksejagt

At formanden for Dansk Folkeparti’s Ungdom, Kenneth Kristensen, ikke ligefrem bryder sig om muslimer, er ikke ligefrem nogen velbebaret statshemmelighed. Det har fået ham til at gå så meget i selvsving, at han nu har kastet sig over bandet Outlandish via DFU og i dagens udgave af MetroXpress ved hjælp af et læserbrev i sin McCarthy-ligende jagt på muslimerne fordi han mener, det fører missionsvirksomhed for islam, og derfor opfordrer til en generel boykot af Outlandish. Det får mig til at undre mig over noget. Hvis Outlandish vitterligt skulle føre missionsvirksomhed for islam, hvor er det ene medlem af gruppen, Lenny, så kristen? Og hvordan forholder Kenneth Kristensen sig så til kristne bands, som fører missionsvirksomhed?

At en eller anden koncerence i Canada booker Outlandish til at komme og spille, betyder ikke at Outlandish kan stilles til regnskab for hvad enkeltpersoner skulle have sagt eller ikke sagt. Og i følge dem selv, der ikke noget at komme efter for Kenneth Kristensen, da konferencen var en opfordring til fredlig sameksistens og rost af myndighederne i Toronto, hvor selve konferencen blev holdt. Og så havde den besøg af en ledende jødisk rabbiner…

Det er ikke ligefrem første gang, hvor Kenneth Kristensen er ud med riven efter Outlandish. Senest var det i forbindelse med DR’s stort anlagte juleshow i Operaen, hvor Kenneth Kristensen beskyldte bandet for at tvinge den norske sangerine Herborg Kråkevig til at klæde sig anderledes. Både DR og bandet afviste enhver form for pression.

Oven i købet sidestiller Kenneth Kristensen Outlandish med nazistisk musik progadanda, hvilket er fuldstændigt ude i hampen.

Jeg vil da opfordre Kenneth Kristensen, hvis han ikke bryder sig om Outlandish, til at finde noget andet at lytte til i stedet for. Mon ikke Richard Ragnvald kan hyres til at komme og spille til det næste landsmøde i DFU? Han fåes sikkert til vennepris….

Tilgengæld vil jeg rejse mig fra sofaen og sætte noget Outlandish i afspilleren…

Og så har jeg fået en hilsen fra Outlandish i denne forbindelse – tak for det drenge🙂

4 responses to “Den skingre tone og en heksejagt

  1. DFU er som sin mor, DF, bare med et svagere over-jeg.

  2. Det kunne næsten ikke siges meget bedre😉

  3. Sad DFU med den enevældige magt, så havde de lukket hvert eneste pizzeria.

  4. I så fald skulle jeg så finde ud af, hvad jeg skal spise hver anden fredag eller søndag…

Skriv et svar

