Jubilæum, mobiltelefon og arbejde i weekenden

Weekenden har budt på lidt af hvert siden i fredags. Først var der min kollega, som havde 25. jubilæum i Frderiksberg Hjemmepleje, som blev afholdt i fredags med en hyggelig fest med taler fra kolleager og chefer, mad og drikke og masser af hygge til langt ud på aftenen – bort set fra én kollega fra et andet kollektiv, som skulle gøre sig uheldig bemærket. Desværre har det betydet døden for min nuværende mobiltelefon at være til jubilæum, da skærmen er gået fuldstændig itu. Det betyder, at indtil jeg får tilsendt en ny model inden for de næste par uger fra teleselskabet, kan jeg bl.a. ikke læse sms’er. Dog virker talefunktionerne som de skal, hvilket må siges at være det mest nødvendige.

Gaven fra mig, var købt i forening med en af mine klienter, som har kendt min kollega i mange år. Selve gaven bestod af en god flaske portvin, som er den eneste form for vin, min kollega overhovedet drikker og så en orkidé.

Selvom den stod på jubilæum i fredags, kaldte arbejdet i weekenden. Lørdag morgen sad vi 6 ud af 7 på weekendholdet og så meget trætte ud.

5 responses to “Jubilæum, mobiltelefon og arbejde i weekenden

  1. Orkidé?? Jeg har slået helt fast overfor Ministeren, at sådan en skal vi bare ikke have i vores hybel! Jeg syntes bare de er så overmåde grimme🙂

  2. @Brian: Men de går rent ind hos det smukke køn😉

  3. @Maltesen: Ja, du siger noget. Ministeren er i hvert fald ret vild med dem. Meeeen, der er trods alt nogle ting, jeg har medbestemmelse over… endnu!

  4. @Brian: Er det noget Ministeren fortæller dig😉

  5. @Maltesen: hm… nu kommer jeg pludselig i tanke om vores eneste husregel: Ministeren har en mening, og jeg har den samme.

    Dér røg vist min veto-ret! Øv!

Skriv et svar

