Jeg er et B-menneske

Efter at have læst om den officielle forening for B-mennesker hos M-alo, for det vil jeg betragte mig, har jeg nu meldt mig ind i foreningen.

Jeg har altid undret mig over, hvorfor man skal så tideligt op og på arbejde, når man lige så godt kan møde senere og få gjort de samme ting på et andet tidspunkt på døgnet. Nogen vil måske undre sig over, hvorfor jeg så ikke har valgt at arbejde i døgnplejen, når der nu er mulighed for det? Jamen, har ikke noget imod at passe mit nuværende arbejde og så evt. gå senere hjem end mine kollegaer. Man kan da sagtens købe ind for klienterne kl. 17, som kl. 13. Man kan også støvesuge kl. 18, som klokken 14.

Problemet er bare, at en masse A-mennesker ikke forstår os B-mennesker…

9 responses to “Jeg er et B-menneske

  1. Ja, det er lige præcis din sidste sætning, som er problemet: “Manglende forståelse”.

  2. Som B-menneske kan jeg desværre kun give B-samfundet delvist ret. Problemet er, at vi har et længere indre døgn. Så hvis vi starter senere, forskubber det sig blot endnu mere.

  3. lotteslivsforenkling

    Hvorfor får B-mennesker A-menneskebørn. Suk.

  4. @M-alo: Hvad kan vi/de gøre for at opnå større forståelse for vores problemer med tiden?

    @Feldbech: Skal vi så bare acceptere vores problem?

    @Lotte: Uheldig genpulje😉

  5. Jeg tror dybest set, alle er b-mennesker, nogen vil bare ik indrømme det.😀

  6. @Lars: Hvad med de såkaldte a-mennesker? Er de så B-mennesker i spe?

  7. Velkommen i foreningen, jeg har også meldt mig ind🙂

  8. Det vi kan gøre er bl.a. at melde os ind i foreningen, som vi jo allerede har gjort. Når vi så er mange nok, vil der være større mulighed for at overbevise dem om “vores” livsform kontra “deres”, og de problemer det giver når de støder sammen. Politikerne hører ligesom også bedre efter når en større gruppe taler, end når det bare er enkelte individer. Det håber jeg i hvert fald på…

  9. @Henrik: Sådan🙂

    @M-alo: Spørgsmål er så bare, om politikerne er a- eller B-mennesker…

Skriv et svar

