Nyt fra ildræven

Efter at have læst et indlæg hos Michael omkring en ny effekt til brugerne af vores alle sammens ildræv, som ellers kun har været Mac-brugerne til del, vil jeg da også gerne gøre opmærsom på den. Kort fortalt handler det om, at nå mellem to programmer på Mac’en, får en terningeffekt som vist på billedet. Her sker det bare mellem fanebladene hos ildræven, hvad enten man har gang to eller flere faneblade eller åbner nye. men effekten skulle efter sigende være den samme.

tab_effect-2.jpg

6 responses to “Nyt fra ildræven

  1. cool….. tak for tippet!

  2. Det var skam så lidt 🙂

  3. Cool feature (hvis man altså gider bruge processorkraft til den slags). Men der er da ingen grund til at diskvalificere den på forhånd ved at reklamere med, at den kommer var Mac;-)

  4. @Feldbech: Jeg tror nu ikke at det pågældende add, bruger specielt meget processerkraft, da den er implateret direkte i ildræven. At kommer funktionen har været kendt hos Mac-folket førhen, kalder jeg nu ikke en diskvalifikation 😉

  5. Nej måske ikke. Jeg har har nu efterhånden installeret så mange plugins at Firefox bruger en del memory. Pt. er det 66 MB mod IE’s 28 MB.

  6. @Feldbech: Jeg tror din computer trænger til noget ram-udvigelse 😉 – tilgengæld er der ikke tilføjet noget som helst fra min side til IE, da jeg ikke bruger den.

Skriv et svar

