Konkurrence

Jeg vil starte en lille konkurrence, hvor der ikke er noget at vinde – ud over æren, hvor man skal gætte en musikgruppe, en sang eller noget andet, som har med musik at gøre.

For at gøre det svært for mig selv denne gang, jeg kan nemlig heller ikke huske titlen på den pågældende sang, som jeg efterlyser, men bandet kender jeg ganske så udemærket. Så må vi se, om andre gør det…

Verset, som jeg smider op i luften, er som følger:

‘Johnny was a chemist’s son,
But Johnny is no more.
What Johnny thought was H20
was H2SO4’

Lad konkurrencen begynde og bedste mand/kvinde vinde.

8 responses to “Konkurrence

  1. Hvad kan man lære af det? Tjek lige viskositeten inden du drikker…

  2. Et ½ point for det kreative forslag🙂 Men det bringer os jo ikke tættere på titlen på sangen…

  3. Det der, det er da en joke!

  4. @Krebseinde: Nope :-

    @M-alo: Tillykke med sejren. Hvorfra kender du dem?

  5. Jeg kender dem ikke.
    Jeg indrømmer at jeg snød! Jeg tog en tur forbi Google fordi jeg blev nysgerrig da jeg så det vers du havde lagt ud.

Skriv et svar

