Fødselsdagsønske

Selvom der næsten er 2 måneder til min fødselsdag, har jeg allerede et kæmpe ønske, når det gælder den perfekte gave til mig, som helt klart kan bruges til den kommende ferie. Et Canon EOS 350, som længe har stået på min egen private ønskeliste siden det kom på markedet. Det er digitalt, bagudkompatipelt med ældre linser, 8 MP og bare super lækkert…

11 responses to “Fødselsdagsønske

  1. Hvorfor ikke storebroderen: Canon EOS 400D i stedet?

  2. Jeg synes det er for dyrt i forhold til, hvad man får. Helt klart noget jeg ville gå efter som professionel fotograf – men det er jeg ikke.

  3. Ah, ok… Jeg forstår prishensynet hvis du skulle købe den selv, men da det er en gave som du ønsker dig, kan du jo lige så godt gå efter det bedste, eller? Jeg mener når vi alligevel er oppe i den prisklasse… (Når det så er sagt, så skal det da lige bemærkes at jeg heller ikke ville have noget imod at blive begavet med en af modellerne, om det så er 350’eren eller 400’eren)

  4. Godt nok jeg sendt linket med model 350 til de gamle for at gøre opmærksom på, hvad det er jeg ønsker mig, men da de giver turen til Nordnorge til sommer, vil jeg ikke gå for langt med gaveønsket😉

  5. Forståeligt!
    I øvrigt ville jeg langt hellere have Liselotte‘s gode øje for motiver i gave, for så er det næsten ligegyldigt hvilket kamera man bruger! Hun tager dæleme nogen gode billeder med sit lille lommekamera!

  6. Den kvinde kan et eller andet med et kamera…

  7. lotteslivsforenkling

    Uha… osse lige mit gaveønske, EOS 350… (og i øvrigt også Liselottes øje for motiver! Men det kan man vist ikke købe sig til…)

  8. @Lotte: Sådan!!🙂 – jeg er sikker på, at Liselotte er født med et fotoapparet i munden😉

  9. lotteslivsforenkling

    …*rødme* , jeg må i finurlig bagklogskab tilstå, at jeg nu har undersøgt nærmere det med eos 350 ct. 400 – og jeg er nu ikke spor i tvivl om, at skal jeg købe, vil jeg have 400’eren. Har læst lidt rundt omkring, og begejstres mere og mere, af det ekstra den kan. Såeh… selvom jeg stensikkert er mere amatør end dig🙂 er jeg blewen endnu mere kræsen. Pludselig. (…måtte bare lige fortælle det…) Man kan forresten få 400 (dog uden objektiv) til 5200 ca. hos http://www.kamerahuset.dk
    Damn, jeg er fristet! (det må da være et must, at have sådan et kamera, som hjemmegående husmor, ikk?!! 😉

  10. @Lotte: Er det noget at rødme over? Jeg har med vilje sat mit lille og bedskedne gaveønske lidt lavt. Så må vi se, hvad det bringer med sig😉

  11. lotteslivsforenkling

    he he,,, blev vist bare akut angrebet af flovhed over vægelsind. Det ér gået over.🙂
    Al håb til dig om at få dit ønske opfyldt!😉

Skriv et svar

