Ferieforberedelser

Selvom der er flere måneder til, at jeg skal på sommerferie, er det godt at være forberedt. I dag var jeg forbi dyrelægen for at høre om pris på pakke bestående af sterilisering, øremærke og vacination og kattepensionen for at aftale, hvilket uger rovddyret skal bo der, mens jeg tager turen nordpå. Der smarte er, at dyrlæge og kattepension ligger ved siden af hinanden, hvilket er en fordel, når man skal arrangere aftaler med dem. Pris for den samlede dyrlægepakke er 1835 kroner og 55 kroner pr. påbegyndt døgen, katten overnatter i kattepension.

Det hele var planlagt inden formiddagen var overstået, da jeg fik fri klokken 11 i dag, da vi var for mange på arbejdet i forhold til det arbejde, der skulle laves. Selvom 3 havde meldt sig syge her til morgen, ødelage det ikke dagen for os, der fik fri.

5 responses to “Ferieforberedelser

  1. Det lyder som en dyr fornoejelse.. men det maa vaere rart at vide at katten har det godt, naar du drager nordpaa!🙂

  2. Og som min mor fortalte i går, da jeg havde bestilt tid hos dyrelægen, at jeg kunnet have fået en billigere kat ved at købe den hos Inges Kattehjem i København. Så havde den været øretatoveret og sterilliseret. Men, så havde det jo ikke været Mille…

  3. 1835 kroner!?!?! Det er mere end jeg betaler i husleje😀

  4. Det har du ret i Maltesen, det havde jo ikke været Mille.
    Men når man vælger at have dyr må man også betale, det det koster at have dem, så de vel og mærket har det godt, og det tror jeg Mille har hos dig🙂

  5. Pingback: Ferieforberedelser » M-ALO’s Monologer : Om alt og intet, og hvad derimellem hører!

Skriv et svar

