Klar til bold

En af sportens helt store tilbagevendende begivender nærmer sig og jeg skal helt klart være vidne til det. Det drejer sig naturligvis om Super Bowl XLI eller verdens største enkeltbegivendhed inden for nogen sportsgren. For meget større fåes det næppe nogen steder.

Indtil videre ser det ud til, at mit eget farvorithold, Seattle Seahawks, har en kanon change for at være den ene deltager i årets udgave af Super Bowl.

På nuværende tidspunkt går min egen forberedelse på, at sikre mig en billet til Biozonens arrangement i Palads (er gjort) og bare håbe det bedste frem til den dag. Jeg har nemlig ikke kabel TV og kan derfor ikke følge kampene live på TV. Derfor følger jeg det hele på TV2 Sportens NFL sektion, hvor Jimmy Bøjgård og NFL-Elming giver den gas.

Klarer Seahawks skærene og kommer i Super Bowl, skal jeg nok stille op i min Seahawks trøje på bloggen…

2 responses to “Klar til bold

  1. Tror gerne min ældste ville se det, men det kommer så sandelig an på, hvornår det er og om vi kan tage kanalen!

  2. De, TV2, plejer at sende det på moderkanalen, når det drejer sig om Super Bowl. De normale kampe sendes på Zulu i weekenderne. Fra næste sæson er det lidt meget spejet, da MTG Group har rettighederne til NFL. Om TV2 Sport eller TV2 Sport Xtra så sender det, da de har indgået samarbejde med MTG Group om at sende sport, er straks en anden sag, som vi må se til den tid…

    Super Bowl sendes på TV2 Zulu i år og ikke som normalt på TV2, hvilket er dybt skuffende for de NFL fans, som ikke har muligheden for kabel TV.

Skriv et svar

