Det ser jeg frem til i 2007

Brian har tagget mig for at lave en forventningsliste over, hvad året 2007 kunne bringe i top 5:

  • Tre ugers ferie til Berlevåg i det nordligste Norge med forældrene. Turen frem og tilbage sker med Hurtigruten.
  • Folketingsvalg pga. Regeringen bliver tvunget til at udskrive nyvalg pga. den i gangværende toturskandale.
  • Min 35 års fødselsdag d. 9. marts – gaver er altid velkomne🙂
  • At opleve OperaenHolmen indefra – gerne i forbindelse med noget musik og gerne sammen med nogle venner.
  • Mine forældre flytter ind i deres nye lejlighed 5 min. herfra.

For at tagge andre tre, vælger jeg Krebseinden, Mikael og Szabo. Andre er også velkomne til at byde ind på at blive tagget.

10 responses to “Det ser jeg frem til i 2007

  1. Årh ja, folketingsvalg. Det kunne være et hit. Lad os få Anders Fjogh smidt på porten…

  2. Hm, burde du ikke også have tagget 3 mennesker?

  3. @Brian: Nemlig ja. Spørgsmålet er så bare, hvem der skal afløse ham…

    @Szabo: Du siger noget…

  4. Modtaget og postet🙂

  5. Også postet… for længe siden faktisk

  6. He, he. Har set det🙂

  7. Hej Jørgen…

    Du skriver, at du glæder dig til, at dine forældre flytter ind fem minutter fra dig:

    Husk nu, hvordan det gik Raymond i Alle Elsker Raymond :o)

    /Leif

  8. Heldigvis har de deres eget med egen nøgle og det hele. I forvejen bor de kun 10 minutter væk på cykel, så det går nok🙂

  9. Saa fik jeg endelig skrevet mine..🙂

Skriv et svar

