Frem og tilbage og tømmermændsmad

Det nye år startede lige på og hårdt, da det d. 1. januar var årets første arbejdsdag for mit vedkommende. Grunden til dagen startede lige på og hårdt var sygdom og en klient som ikke lige åbende døren, da han skulle have besøg. Dog viste det sig senere, at han havde fået en gevaltig én over tørsten.

Natten til i dag havde jeg det som om nogen holdt fest i min stue. Dog drejde det sig om naboen i naboopgangen, som havde valgt at holde fest på årets sidste aften. Så megen søvn er det ikke blevet til i nat efter jeg kom fra den hyggelige nytårsfest, jeg selv deltog i.

Turen til og fra arbejde blev med Metroen, da jeg ikke havde den store lyst til at holde på Vesterbrogade med en punkteret cykel kl. 7.30 om morgen d. 1. januar på grund af glasskår på veje og cykelstier efter nytårsaften.

Efter arbejde kl. 13.45 var det hjem med Metroen igen. Da jeg kom hjem og skulle åbne porten om til gården, opdagede jeg at jeg havde glemt at aflevere en af klientnøglerne, som jeg har siddende i mit nøglebunt på arbejdet. Så tilbage igen for at aflevere nøglen og hjem til Amager igen.

Hjemme igen efter nogle ture til Frederiksberg er dagen gået med med at sumpe og se flere afsnit af Star Trek The Next Generation. Aftensmaden blev til Københavns største burger på 1.6 kg kaldet Dobbelt Buggi Burger, hvor godt et kilo er ren oksekød – købt hos Den Sorte Gryde på Amager. Efter sigende skulle deres burgere være noget af det bedste tømmermændsmad efter nytårsaften. Men, hvad ved jeg om det?

Resten af aftenen bliver i selskab med Arthur og hans mænd på TV2. Imorgen kan jeg heldigvis sove længe, da det er fridag.

4 responses to “Frem og tilbage og tømmermændsmad

  1. Gad godt at smage den burger der. Den lyder lidt som noget Nissen sagtens kunne hælde i tanken. 🙂

  2. Den smagte ganske godt, så det kan sagtens anbefales næste gang du kigger forbi Hovedstaden 🙂

  3. Godt nytår.
    Det lyder som en burger der må afprøves!

  4. Helt bestemt, men grundet den vægt kan det ikke anbefales at købe en potion pomfrites med oven i. Der er ganske enkelt ikke plads til dem og burgeren…

Skriv et svar

