Er jeg nu en nørd?

Svaret er muligvis ‘ja’ til det spørgsmålet. Og grunden dertil kan jeg muligvis selv give. Jeg har i et tidligere indlæg (link dertil skal nok komme) fortalt, at jeg er vild med Star Trek og har samtlige 9 film i min DVD samlig. Selv overskriften for denne blog har hugget ideen fra Star Trek med ‘To bodly go where no man has gone before…’, som man første gang kunne Kaptajn Kirk sige.

I forbindelse med julen havde jeg faktisk ønsket mig første del af serien Star Trek : The Next Generation sæson 1 (også kaldet TNG) blandt trekkies. Den fik jeg ikke, så nu har jeg selv købt den med de første 24 afsnit på. Inspirationen dertil kommer fra svensk TV6, som sender hele serien om eftermiddagen kl. 16.10.

Nu er jeg klar til at drage på opdagelse i rummet med Picard og hans besætning, hvor ingen andre har været før…

Og for dem, der ikke kan få nok, men jeg skal lige gøre opmærksom på, at lyden er elendig:

7 responses to “Er jeg nu en nørd?

  1. tillykke. nu er du en rigtig nørd…

  2. Om man kandidere til at være nørd, når man ser Star Trek … hul i det. Det fedt fjernsyn … kald mig bare en nørdet.

    Problemet er når man har fået købt hele TNG og hele Enterprise – hvad skal man så gå i lag med? Den originale serie skal man vist vente med til den kommer i restaureret udgave – så det næste bliver nok Deep Space Nine.

    Men tillykke: Der er gaver til mange juleaftner og fødselsdage fremover!

  3. Så vidt vides er der også kommet en animeret serie på DVD. Så der bliver muligheder nok og kan gå videre endnu, når den nye Star Trek film kommer i 2008, hvor man følger James T. Kirk som ung…

  4. Jeg er ingen star trek-fan, men kunne da godt finde på at se den nye, hvis det blev Matt Damon i hovedrollen.

  5. Det siger rygterne i hvert fald… Dog er Gary Sinise også med i rygtebørsen, mens omtalte Matt Damon ikke længere er sat på listen.

  6. Hej Jørgen…

    Jeg vil ikke andet, end at svare ja til dit headline spørgsmål :o)

    /Leif

  7. Den konklusion er jeg også kommet til 😉

Skriv et svar

