Årets gavehøst

Årets gavehøst er vel overstået og jeg kan med glæde konstatere, at følgende blev mig til gode:

  • En ny hovedpude og ditto dyne af bedste kvalitet, som katten også har sat pris på
  • 4 flasker god rødvin af diverse borgere på arbejdet
  • En kvalitets øl fra Bornholm ligeledes af en borger på arbejdet
  • En køkken- og grill pensel
  • En bog af Paul Auster med titlen ‘Brooklyn Dårskab’
  • En bog af Michael Baigent med titlen ‘Jesus Skrifterne’

Og for ikke at glemme rovdyret, så fik hun en stor pose foder, der kan række et godt stykke ind i det nye år…

11 responses to “Årets gavehøst

  1. Lyder som dejlige gaver..🙂

  2. Ikke mange, men gode. Sådan er det bare, når det er en lille familie. Har du fået nogle gode gaver i år?

  3. Bornholmsk øl? Was ist das?

  4. fine gaver, + et julekort fra Jydeland. Håber du har fået det…

  5. @Brian:Det er en eksklusiv øl fra perlen midt i Østersøen, som Svaneke Bryghus står bag. Deres øl kan købes mange steder. Med garanti også i Jydeland, som Jakob kalder det.

    @Jakob: Takker for det fine kort. Jeg har bare ikke haft så mange kræfter til at besvare det, da jeg ligger syg for tiden. Dårlig mave siden i torsdags…

  6. God bedring Maltesen! Sur tid at lægge syg i.
    Jo tak, min gavehøst var udmærket.🙂

  7. … Paul Auster … så er der dømt hovedpude et stykke tid. Han er så svær at greje, synes jeg.
    Skriv gerne, når bogen er læst, så vi herude kan lære mere!

  8. @Conny: Har du set filmen Smoke, som er en af de mest eftertænksomme film, som jeg nogen sinde har set? Den kan købes hos TP Musik til 50 kr. Den kan kun anbefales🙂

  9. Nej – den fik jeg ikke set, da den gik i biograferne. Men læste, at den fik gode anmeldelser. Og jeg var ikke klar over, Auster havde noget med den at gøre. Måske man skulle slå et slag omkring TP Musik.

Skriv et svar

