::: Maltesen ::: ønsker alle en glædelig jul

im000319.JPG

Årets – måske – første julehilsen på denne juledag kommer herfra. Jeg håber, at alle ude i blogland får en god og hyggelig dag sammen med familien. Gud velsigne jer alle sammen.

Sneen og isen, som jeg står på, er god nok. Den ligger inde på Kongens Nytorv. Billedet er taget Martin fra Filips Unge.

10 responses to “::: Maltesen ::: ønsker alle en glædelig jul

  1. Lige over – glædelig Jesus-Jul!

  2. Glædelig jul til dig også.
    Glæder mig til at vende tilbage til næste år og få nye vinkler på livet.

  3. And God Bless Us, Everyone! (har lige set The Muppet Christmas Carol)

  4. @Brian: Det du har fat i det rigtige🙂

    @Conny: Tak og i lige måde. Jeg glæder mig til at få ny vinkler på hverdagslivet i 2007

    @Lars: Jeg tror aldrig jeg selv har set, men med to små nevøer i familien…

  5. Glædelig Jul, Maltesen. Sne får vi ikke, men så er skøjtebanerne slet ikke noget ringe alternativ, når maverne om nogle dage trænger til at røres. Det ser hyggeligt ud🙂

  6. @Liselotte: Tak for det. Jeg håber, du og resten af familien har det godt trods det, der er sket. Jeg håber ikke, jeg skal ud og stå på skøjter, for så kommer hospitalet på overarbejde, når jeg både brækker arme og ben😉

  7. Glædelig jul Maltesen. Må den blive hyggelig og god for dig!🙂
    Guds fred.

  8. @Mikael: I lige måde🙂

  9. @Fru Green: Tak og i lige måde🙂

Skriv et svar

