Computernedbrud

Den seneste uges tid har min computer opført sig noget mærkeligt, hvilket ikke burde komme som nogen overraskelse for mig på nogen måde. Og dog.  Hver eneste gang jeg har skulle ligge skærmen ned på den bærebare og dermed sætte den automatisk på stand by, er den startet op igen. Jeg har forsøgt det ene og det andet, ringet til support for at få deres hjælp og ligemeget har det hjulpet.

Derfor besluttede jeg her til morgen at få læsset samtlige dokumenter over på min eksterne harddisk og dermed gå i gang  med at få startet helt forfra med geninstallering af Windows, drivere og samtlige programmer, som har ligget på harddisken. Det har krævet sin mand og computer for at få den til at lige og arbejde som førhen, men nu er den ved at være på igen, den kære bærebare, som trods alt er mit vigtigste redskab for at få bragt ordet på min blog ud til læserne.

8 responses to “Computernedbrud

  1. Håber du får tjek på den!🙂
    Bærbare computere er nu skønne.. især når de virker!😉

  2. Indtil videre kører den fint – men hvor skøn en computer kan være, ved jeg ikke. Er den af hunkøn😉

  3. Ja, min er af hunkøn. Hun hedder Karen..🙂

  4. Så godt kender jeg ikke min bærebare computer, at jeg ligefrem navngiver den/hende…

  5. Men det siger vel sig selv at den er af hunkøn, når den opfører sig underligt, og nægter at gå på stand by…😉

  6. Noget kunne vist godt tyde på det😉 – samtidig bemærker jeg også, at ingen af hunkøn har kommenteret indholdet af denne debat…

  7. End anden mulighed er, at skifte over til en Mac – det spiller altså bare :o)

    /Leif

  8. Er under overvejelse. Men, æbler er vel til for at blive spist😉

Skriv et svar

