Bruger nisser kondomer?

I forbindelse med julen har vi på arbejdet en tradition med at være nisser for hinanden, hvor vi giver små gaver til den vi er nisse for. Ind i mellem kan gaverne også være lidt kinky, hvis man får gaver fra en drillenisse, som reel en anden kollega end den, der agerer nisse for én.

I dag fik jeg både en almindelig nissegave (en sammenfoldet parpirkurv fra Ikea og en drillenissegave (et sæt meget små kondomer), som på grund af størelsen kun kan være til nisser…

billede007.jpg

4 responses to “Bruger nisser kondomer?

  1. Et billede med et målebånd tak

  2. Nissestørrelse? Du er sikker på, de ik bare er til børn? :S

  3. @Mette: Jeg ligger desværre ikke inde med noget, der kan måle så småt – men jeg skal se, hvad jeg kan gøre 🙂

    @Lars: På grund af årstiden er jeg helt sikker 😉

  4. Haha, hvor er det liiiiige man kan få så små kondomer? 😀

Skriv et svar

