Rygtebørsen

Fra tid til anden kan det ske, at man som person kan komme en tur på rygtebørsen, hvilket skete for mig i går på arbejdet, hvor snakken i frokostpausen lige pludselig handlede om, hvorvidt jeg havde fået en kærste? Flere af mine kvindelige kollegaer havde i den grad tralvt med at udfritte mig om, hvem hun var.

Snakken var allerede gået i gang, før jeg var kommet ind til frokost, så jeg lignede et kæmpe spørgsmålstegn, da jeg trådte ind i frokost stuen og spørgsmålene haglede ned over mig. Det fortsatte den næste times tid, hvor vi har frokost og møde om torsdagen. Grunden til, at mine kollegaer kunne bruge en time på at diskutere rygter, der omhandlede mig var, at vores chef har haft ferie i denne uge.

Der er én ting, som jeg godt kunne tænke mig at vide i denne sag. Hvem er den kærste, som jeg ifølge rygterne har fået?

7 responses to “Rygtebørsen

  1. Hmm.. jeg kan ikke umiddelbart se sammenhængen fra at chefen har ferie og til at de tror du har fået kæreste?🙂

  2. Sammenhængen er, at det aldrig ville finde sted, hvis chefen havde været der, da vores torsdagsmøde bliver brugt på meres serieøse ting, der omhandler noget, der har med arbejdet at gøre…

  3. Du ka’ jo spørge dine kollegaer…

  4. Ahh, ja, ok. Er det nogle sladdertanter du arbejder sammen med?🙂

  5. @Feldbech: Det blev jeg ikke meget klogere af, da flertallet er kvinder😉

    @Mikael: Jeps!!

  6. Vil/kunne de end ikke svære på det simple spørgsmål: “hvorfor tror i at jeg har fået en kæreste?”

  7. @Steffen: Tro mig, spørgsmålet er skam stillet herfra uden nogen nævneværdig respons fra mine kære kollegaer…

Skriv et svar

