Turen går mod nord

Selvom der er mega lang tid til, er sommerferien allerede under planlægning for mit vedkommende, da jeg har fået en once-in-a-lifetime invitation af mine forældre til at tage med dem op til noget af det norligste af Norge, hvor vi skal besøge noget af min fars familie, som har bosat sig deroppe nordpå tæt på det kolde nord.

Det skal nok blive en mega oplevelse, men det giver også noget planlægning allerede, da jeg skal have afsat hele 3 uger i streg til at komme frem og tilbage inkl. en uge i Berlevåg, hvor min fars familie bor. Samtidig skal jeg også have afsat rovdyret i de uger, hvor jeg er væk. Spørgsmålet er bare om jeg kan undvære hende så længe…

5 responses to “Turen går mod nord

  1. Lyder rigtig spændende. Midnatssol og det hele?!🙂

  2. Mon ikke der bliver plads til det også🙂

  3. Tillykke – det lyder som en superfed tur.

  4. Det håber jeg på, hvor jeg skal tilbringe 14 dage frem og tilbage på et skib sammen med forældrene🙂

  5. Pingback: Igangværende forberedelser « ::: Maltesen :::

Skriv et svar

