Min blog er penge værd

 


My blog is worth $6,774.48.
How much is your blog worth?

9 responses to “Min blog er penge værd

  1. Hvis beløbet skal læses som sekstusindesyvhundredefireoghalvfjerds dollars og otteogfyrre cents, så vile jeg da kraftigt overveje at sælge!
    Men det er jo nok yderst tvivlsomt at du kan finde nogen der er villige til at betale den pris.
    Min egen blog giver en værdi som er ca. 5 gange mindre end din…

  2. Jeg tror venter lidt endnu for at se, om jeg kan presse prisen opad 🙂 – men på den anden side, hvem andre end en maltesen kan skrive på denne blog 😉

    Gad vide, hvad der gør en blog noget værd?

  3. Det gør den der skriver og dem der læser og kommenterer.. og jeg tror ikke kan gøres op i penge. Men det kan nok gøres op i eftertænksomheds- og underholdningsværdi.. 🙂

  4. Så er det derfor, at wordpress.com er $124,719,870.42 værd…

  5. Årh $9,032.64 var min…
    Det kan vist ikke passe hvis det er gjort op i eftertænksomhed.

  6. Så må der være meget eftertænksomhed derud, når WordPress.com represenrer så stort et beløb, som jeg nævnte tidligere 😉

  7. vor kære blogbot er 65.000 værd
    det er vel alt efter hvor mange der linker?

  8. Måske eller på grund af herlighedsværdien 😉

  9. Damn it, jeg bliver nødt til at lægge beløbene sammen på mine blogs for at nå over dit beløb, Maltesen :o)

    http://www.leifcarlsen.dk: $2,822.70
    leifcarlsen.wordpress.com: $5,645.40
    samfundogpolitik.wordpress.com: $2,822.70
    mygadgetworld.wordpress.com: $1,693.62
    golfworld.wordpress.com: $2,822.70
    posehistorien.wordpress.com: $1,129.08
    I alt $ 16,936,20 :o)

    /Leif