Corleone flytter ind

Langt om længde har jeg fået taget mig sammen til at købe en af filmhistoriens største filmserier på DVD. Måske hængder det også sammen med, at det lykkedes at finde et sted, hvor det var noget billigere end i forhold til normalprisen på 250 kr.

Det er efterhånden en del år siden, jeg sidst har set Godfathertriologien, der byder på stærkt skuespil på alle pladser og nok nærmest den mest fuldente triologi overhovedet. Selvom TV2 i den kommende uge byder på Corleonefamiliens historie, er det slet ikke det samme som på DVD. Sådan er det bare…

Hvis der er nogen, som ikke har set Godfather, som er her en lille smagsprøve fra den første film:

5 responses to “Corleone flytter ind

  1. Jubii – det skal jeg glæde mig til – hvornår mon det er? Jeg må straks ty til tv-programmerne.
    Jeg har set Godfather en hel del gange efterhånden. Især er jeg godt tilfreds med Robert Duvall som ham familieadvokaten – jeg har glemt det italienske ord (consegliere eller noget). Filmen var en af de første storfilm, jeg så sammen med med husbonden, efter vi var flyttet sammen, så det er også “vores” film.
    Tak for det lille klip – godt at høre melodien igen.

  2. ØØØØV – jeg har lige fundet ud af, at jeg skal ledsage husbonden til noget julearrangement i DVL-lokalafdelingen i morgen aften – MENS DER ER HÅNDBOLD og muligvis mens der er Corleone. Uha, hvor er det godt, dvd-optageren er opfundet. Selvom vores TV2-modtager er elendig p.t.

  3. Surt – de tre film kan købes i Føtex til det nævnte beløb og fra på onsdag i Aldi til samme beløb.

  4. Oooj, Gudfadern… BRA film. Eller ja – bra filmer.

    Tacö för kommentaren på min blogg =)

  5. Det var så lidt🙂 – og så sender de tilfældigvis Godfather I på dansk TV2 i aften…

Skriv et svar

