Mikael Simpson gæster Ungdomshuset

Den allestedsnærværende sanger og musikker, Mikael Simpson, som for et par uger siden vandt P3  Guld, gæster i aften sammen med bandet Sølvstorm, Anders Trentemøller m.fl. Ungdomshuset på Jagtvej 69. Set i lyset af den førte debat hér på bloggen, overvejer jeg at kigge forbi. Dels fordi jeg gerne vil opleve nogle af disse grupper live og opleve Ungdomshuset med egne øjne og dermed får bekræftet eller afkraftet mine egne forbehold over for Ungdomshuset.

4 responses to “Mikael Simpson gæster Ungdomshuset

  1. God idé med selv at troppe op. God fornøjelse med musikken og be/afkræftningen.

  2. Det fik jeg så aldrig gjort, da jeg fik en ufrivillig lur på sofaen og først vågnede op sent på aftenen. Æv.

  3. Nå, øv. – meeen hvis man SKAL blive hjemme, så er en morfar på sofaen bestemt ikke at fordrage. Og hvis du så kombinerer med et par kopper øl, lidt kold pizza og noget Star Wars … ja, så er det lige før jeg med det samme tager flyveren og joiner dig🙂

  4. I aften står den på Godfather I, varm kylling med ris og sovs og kold juleøl fra Brøckhouse. Så slipper jeg for Pearl Habour, som er en skodfilm af dimensioner…

Skriv et svar

