Man lover så meget

Her til aften skulle jeg have leveret min computer, der har været til reparation den sidste måneds tid. Aftalen var, at den skulle leveres senest klokken kl. 19.30 da jeg skulle besøge nogle venner et andet sted på øen. Kort før afgang ringede jeg til supportfirmaet for at høre om computeren ville nå at ankomme før afgang. Beskeden var, at de ville kontakte chafføren for at give ham besked om, at ringe til mig, hvis han ringede på forgæves.

Afsted gik det til min aftale hos vennerne. Lidt før klokken 21 ringede jeg til supportfirmatet igen for at høre, om der var noget nyt. Det var igen den samme person, som jeg havde snakket med tidligere på aften. Nu var beskeden så, at computeren slet ikke var kommet med på den tur på trods en klar aftale indgået dagen før. Derfor blev jeg så stillet om til den ledende person, der havde ansvaret denne onsdag aften. Han kunne hverken gøre til eller fra – ud over beklage rigtig, rigtig mange gange, hvilket man som kunde slet ikke kan bruge til noget som helst.

På den computer, som jeg mangler, ligger noget arbejde, der skulle have været færdigt til weekenden og jeg er slet ikke hjemme de kommende dage. Hvad stiller man op med et firma, som ikke kan lave op til sit ansvar over for kunderne? Mine overvejelser går på en advokat…

Skriv et svar

