Har nogen set en notebook?

For lidt over en måned siden indleverede jeg igen min hjemme-PC til reperation, hvilket er ved at blive noget træls, så selv jyderne kan forstå mig. Og for snart 14 dage siden blev jeg så ringet op om,  at jeg snart kunne forvente min computer tilbage. Da jeg så stadig intet havde hørt, da vi gik ind i den nuværende uge, ringede jeg så for at høre om, hvordan det gik min computer, da jeg savnede den kraftigt. Ingen kunne sige mig noget, men de ville ringe tilbage dagen efter. To dage efter det, hvor jeg ikke havde hørt noget, ringede jeg så tilbage igen. Samme resultat og de ville ringe tilbage igen. Sådan er det gået frem til i dage, hvor det nu er fredag.

For lidt siden ringede en af cheferne fra supportfirmaet så omkring min computer. Og han havde sørmer heller ikke hørt fra deres eksterne reperatør, som har computeren. Det har fået mig til at overveje min juridiske stilling, da det drejer sig om en computer, som købes via arbejdet. Hvordan er jeg stillet? Kan jeg kræve pengene tilbage, som jeg har brugt og dermed blive løst fra firmaordningen? Skal jeg sætte en advokat på sagen?

Jeg har fuld forståelse for, at tingene godt tage tid. Men, hvorfor ringer de så for 14 dage siden og lover mig, at den nu er på vej?

Skriv et svar

