FC Fiasko

billede009.jpg

Gad vide om Don Ø. kan finde den rigtige grimasse…

9 responses to “FC Fiasko

  1. Nah, jeg tror han beholder den pralende, selvglade, arrogante (fyld selv flere på) grimasse han altid har haft…

  2. Det er jeg nu også bange for. Ydmyghed ligger ham vist ikke lige for…

  3. jeg synes han er den bedste fodbold- og sportsdirektør inden for landets grænser. holdet er langt foran alle andre både i kvalitet og i sportslige præstationer. bundhold som fx brøndby og andre når ikke det foretagende til sokkeholderne

  4. Ikke alle fck’ere kan tage et nederlag med et smil…

  5. Well, man kan vist på ingen måde forsvare at kalde dem FC Fiasko. De nåede da pænt langt i år i Champions League. Brøndby har slet ikke opnået noget der er værd at tale om… 🙂
    Jeg ved ikke hvordan han er som person… umiddelbart virker han ikke så tiltalende.. men man må da have respekt for at han har fået lavet en stor forretning ud af Parken og FCK.

  6. Set ud fra deres spil, kan man vel godt. Og så er de så sjove at drille 😉

    Selvfølgelig kan man godt rose Don Ø. for hans sans for forretning, men ikke ret mange tilhængere af klubben bryder sig om ham som person. Eks. kan serien på TV3 ‘Kontakten med Don Ø.’, hvor han virkede yderst utiltalende over for de ansatte i koncernen.

  7. Jeg så ikke kampen i tirsdags. .men de andre kampe jeg har set i Champions League har de spillet godt.
    Er det ikke hårdt at være misunderlig Brøndby-fan? 😉

  8. Næ, vi skal nok komme igen & igen &…

  9. Altså, det er mit indtryk, at det er FCK, der har vundet flest kampe i år 🙂
    Nu er jeg ikke den store fodboldnørd, men med både FCK- og Brøndbyfans på arbejdet, bliver man nødt til at forholde sig til det en gang imellem – om ikke andet så for at vide, hvorfor det er, vi spiser kage igen 🙂

Skriv et svar

