Tag den blog og lad den vandre…

Steffen, der pt. er i Peru, har tagget mig – måske for at holde liv i egen blog😉 – men, jeg skal jo stadig svare på nogle spørgsmål:

– Hvad står øverst på din ønskeliste til jul?

Godt spørgsmål, for jeg ved det faktisk ikke. Det skulle lige være en ny cykel, hvis den nuværende ikke kan fixes oven på noget, der godt kunne udvikle sig til en alvorlig ulykke for 13 dage siden. Her var jeg tæt på at køre ind i en mand på vej ned af Vesterbrogade ved lyskrydset ved Sorte Hest, hvor han svingede ud foran mig på trods af, at han i den grad havde rødt lys. Det betød, at jeg måtte hamre bremser kraftigt i, da jeg bemækede, at han havde en cykeltrailer bag cyklen til at transpotere småbørn i. Resultatet betød, at de G-krafter der blev brugt på at bremse cyklen, fik noget af cyklen til at krølle sammen bagpå.

Godt nyt – cyklen lever igen. Den har fået nyt stel og resten er repereret. Så, nu skal jeg bare finde et nyt julegaveønske. Måske dette

– Hvem er din favoritperson i Matador?

Hmm, tænke, tænke. Normalt ville jeg aldrig indrømme, at jeg overhovedet ser Matador🙂 -men, skal det være, så må det være Mads Skejrn, der virkelig får vist over for omverden, han kan noget. En rigtig normbryder.

– Nævn et blæret fremmedord?

Skal det være på dansk eller jysk😉

– Hvad var din senest købte cd?

Det er ikke så svært – den nyeste med Depeche Mode, som jeg har fulgt siden jeg startede med at lytte til musik. Det er en opsamlings CD med tilhørende DVD med deres bedste musikvideoer. Kræs for kendere.

– Hvor mange dage siden er det, du oprettede denne meme i forhold til da det blev startet, som er 15. november 2006?

Det er 4 dage siden – håber den får et langt liv.

Får at få denne tag videre, er Liselotte, Conny og Mojo nu sat på sagen… God arbejdslyst herfra🙂

4 responses to “Tag den blog og lad den vandre…

  1. OK – tagging noteret – giver det lige en tanke her på pinden og vender frygteligt tilbage.

  2. Jeg glæder mig til at se svarene🙂

  3. så er mit svar på plads.

  4. Ser godt ud🙂

    God bedring med din far.

Skriv et svar

